- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайковська, Марина Петрівна - Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту ІТ-стартап індустрії України
Электронный ресурс
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту ІТ-стартап індустрії України
Modern determinants and challenges of marketing management Ukrainian IT startup industry
2022 г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту ІТ-стартап індустрії України
Modern determinants and challenges of marketing management Ukrainian IT startup industry
2022 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Чайковська, Марина Петрівна.
Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту ІТ-стартап індустрії України [Електронний ресурс] = Modern determinants and challenges of marketing management Ukrainian IT startup industry / М. П. Чайковська, Е. П. Бєлєнькая. – 2022. – С. 109-123.
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 6, № 3, 2022. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34293, (дата звернення: 03.01.2023). – DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.11.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств : приватне підприємництво, приватні фірми : інноваційне підприємництво
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми організації та співробітництва в економіці України
ОФ - 1 экз.
ЭР
Чайковська, Марина Петрівна.
Сучасні детермінанти та виклики маркетингового менеджменту ІТ-стартап індустрії України [Електронний ресурс] = Modern determinants and challenges of marketing management Ukrainian IT startup industry / М. П. Чайковська, Е. П. Бєлєнькая. – 2022. – С. 109-123.
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 6, № 3, 2022. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/34293, (дата звернення: 03.01.2023). – DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.11.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств : приватне підприємництво, приватні фірми : інноваційне підприємництво
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми організації та співробітництва в економіці України
ОФ - 1 экз.