- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і цифрові технології
Электронный ресурс
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р.
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2022 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р.
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2022 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р. / Нац. ун-т «Одеська Політехніка» [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2022. – 136 с. : рис., табл.
Текст укр., англ. – Назва з тит. екрана . – Режим доступу http://opac.lib.onu/pdf/marketing2022_5konf.pdf, обмежений (дата звернення: 03.01.2023). – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Бібліогр. в кінці ст.
ISBN ISBN 978-617-8039-03-05.
The materials of the collection substantiate that the modern form of marketing is becoming omniscient marketing. They show that the main trend is the combination of traditional and digital marketing.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
віртуальний перегляд - електронні ресурси - січень 2023
ОФ - 1 экз.
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 верес. 2022 р. / Нац. ун-т «Одеська Політехніка» [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2022. – 136 с. : рис., табл.
Текст укр., англ. – Назва з тит. екрана . – Режим доступу http://opac.lib.onu/pdf/marketing2022_5konf.pdf, обмежений (дата звернення: 03.01.2023). – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Бібліогр. в кінці ст.
ISBN ISBN 978-617-8039-03-05.
The materials of the collection substantiate that the modern form of marketing is becoming omniscient marketing. They show that the main trend is the combination of traditional and digital marketing.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
віртуальний перегляд - електронні ресурси - січень 2023
ОФ - 1 экз.