- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Максимова, Юлія Олександрівна - Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Максимова, Юлія Олександрівна
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Максимова, Юлія Олександрівна
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Максимова, Юлія Олександрівна.
Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства [Электронный ресурс] / Ю. О. Максимова, К. Є. Єрмоленко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.) / Уманський нац. ун-т садівництва, Поліський нац. ун-т; відп. ред. Ю. О. Нестерчук. – Електр. кн. – Умань : [б. в.], 2022. – С. 86-88.
Максимова, Юлія Олександрівна.
Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства [Электронный ресурс] / Ю. О. Максимова, К. Є. Єрмоленко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.) / Уманський нац. ун-т садівництва, Поліський нац. ун-т; відп. ред. Ю. О. Нестерчук. – Електр. кн. – Умань : [б. в.], 2022. – С. 86-88.