- Нові надходження
 - Простий пошук
 - Розширений пошук
 - Допомога
 - Автори
 - Видавництва
 - Серії
 - Тезаурус (Рубрики)
 - Публічні полиці
 
Бойко, І. А. - Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
Нет экз.
Электронный ресурс  (аналит. описание)
Автор: Бойко, І. А.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
б.г.
ISBN отсутствует
            
          
          
          
          
          
Автор: Бойко, І. А.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
б.г.
ISBN отсутствует
	 Электронный ресурс  (аналит. описание)
 
Бойко, І. А.
Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду [Электронный ресурс] / І. А. Бойко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 13-14.
 
Бойко, І. А.
Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду [Электронный ресурс] / І. А. Бойко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 13-14.

    На полку  
