- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бойко, І. А. - Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бойко, І. А.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бойко, І. А.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бойко, І. А.
Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду [Электронный ресурс] / І. А. Бойко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 13-14.
Бойко, І. А.
Використання архетипів у формуванні ідентичності бренду [Электронный ресурс] / І. А. Бойко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 13-14.