- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шандрівська, Олена Євгенівна - Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
Нет экз.
Статья
Автор: Шандрівська, Олена Євгенівна
Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development: Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шандрівська, Олена Євгенівна
Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development: Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шандрівська, Олена Євгенівна.
Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах / О. Є. Шандрівська, А. М. Кіра // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2022. – Vol. 4, № 1. – С. 177-188.
Ключевые слова = графический дизайн
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Шандрівська, Олена Євгенівна.
Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах / О. Є. Шандрівська, А. М. Кіра // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2022. – Vol. 4, № 1. – С. 177-188.
Ключевые слова = графический дизайн
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг