- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Окландер, Т. О. - Формування стратегій маркетингу будівельного підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Окландер, Т. О.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Формування стратегій маркетингу будівельного підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Окландер, Т. О.
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Формування стратегій маркетингу будівельного підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Окландер, Т. О.
Формування стратегій маркетингу будівельного підприємств [Электронный ресурс] / Т. О. Окландер // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 133-135.
Окландер, Т. О.
Формування стратегій маркетингу будівельного підприємств [Электронный ресурс] / Т. О. Окландер // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : зб. матеріалів 11-ої Міжнар. наук.-практ. конф. (09-10 верес. 2022 р.) / Одеський нац. екон. ун-т [та ін.]. – Електр. кн. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 133-135.