- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гайворонська, І. В. - Ціннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної території
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Гайворонська, І. В.
Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопа...: Ціннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної території
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гайворонська, І. В.
Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопа...: Ціннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної території
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Гайворонська, І. В.
Ціннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної території / І. В. Гайворонська // Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопада 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 167-170.
Гайворонська, І. В.
Ціннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної території / І. В. Гайворонська // Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопада 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 167-170.