- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кіріліна, Марина Андріївна - Рейтингування як маркетинговий підхід
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопа...: Рейтингування як маркетинговий підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопа...: Рейтингування як маркетинговий підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кіріліна, Марина Андріївна.
Рейтингування як маркетинговий підхід / М. А. Кіріліна // Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопада 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 183-185.
Кіріліна, Марина Андріївна.
Рейтингування як маркетинговий підхід / М. А. Кіріліна // Матеріали 77-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листопада 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 183-185.