- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ворошилова, Ганна Олександрівна - Маркетингові стратегії управління підприємствами соціокультурної сфери в сучасних умовах господар...
Нет экз.
Статья
Автор: Ворошилова, Ганна Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингові стратегії управління підприємствами соціокультурної сфери в сучасних умовах господар...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ворошилова, Ганна Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингові стратегії управління підприємствами соціокультурної сфери в сучасних умовах господар...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ворошилова, Ганна Олександрівна.
Маркетингові стратегії управління підприємствами соціокультурної сфери в сучасних умовах господарювання / Г. О. Ворошилова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 2 (87). – С. 20-25.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : сфери діяльності керівника : керування підприємством, управління матеріальними ресурсами : матеріальні фонди : завод, підприємство
Ворошилова, Ганна Олександрівна.
Маркетингові стратегії управління підприємствами соціокультурної сфери в сучасних умовах господарювання / Г. О. Ворошилова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 2 (87). – С. 20-25.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : сфери діяльності керівника : керування підприємством, управління матеріальними ресурсами : матеріальні фонди : завод, підприємство