- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Каневська, І. М. - Формування системи управління маркетингом освітніх послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Каневська, І. М.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування системи управління маркетингом освітніх послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Каневська, І. М.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування системи управління маркетингом освітніх послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Каневська, І. М.
Формування системи управління маркетингом освітніх послуг / І. М. Каневська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 28-32.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : політика в галузі вищої освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : політика в галузі вищої освіти, планування розвитку освітньої системи : освітня економіка, економіка вищої освіти, економічні аспекти освітньої політики
Каневська, І. М.
Формування системи управління маркетингом освітніх послуг / І. М. Каневська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2021. – Т.26, вип. 1 (86). – С. 28-32.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : політика в галузі вищої освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : політика в галузі вищої освіти, планування розвитку освітньої системи : освітня економіка, економіка вищої освіти, економічні аспекти освітньої політики