- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багорка, Марія Олександрівна - Формування збутової політики торговельних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування збутової політики торговельних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування збутової політики торговельних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування збутової політики торговельних підприємств / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 2 (81). – С. 56-61.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : оптова торгівля : збутова оптова діяльність
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування збутової політики торговельних підприємств / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 2 (81). – С. 56-61.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : оптова торгівля : збутова оптова діяльність