- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ільченко, Т. В. - Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробричо-поліграфічної галузі
Нет экз.
Статья
Автор: Ільченко, Т. В.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробричо-поліграфічної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ільченко, Т. В.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробричо-поліграфічної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ільченко, Т. В.
Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробричо-поліграфічної галузі / Т. В. Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 2 (81). – С. 87-92.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ільченко, Т. В.
Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробричо-поліграфічної галузі / Т. В. Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 2 (81). – С. 87-92.
Предметні рубрики = Електронний ресурс