- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Баран, Ростислав Ярославович - Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичн...
Нет экз.
Статья
Автор: Баран, Ростислав Ярославович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичн...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Баран, Ростислав Ярославович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичн...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Баран, Ростислав Ярославович.
Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 3 (82). – С. 43-49.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : конкурентоспроможність, конкурентоздатність
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : економіка та управління туризмом : туристичні підприємства
Баран, Ростислав Ярославович.
Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства / Р. Я. Баран, М. Й. Романчукевич // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 3 (82). – С. 43-49.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : конкурентоспроможність, конкурентоздатність
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : економіка та управління туризмом : туристичні підприємства