- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дашевська, Т. Ш. - Маркетингове обгрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності
Нет экз.
Статья
Автор: Дашевська, Т. Ш.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингове обгрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дашевська, Т. Ш.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингове обгрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дашевська, Т. Ш.
Маркетингове обгрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності / Т. Ш. Дашевська, В. В. Косюга // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 6 (85). – С. 117-123.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств : приватне підприємництво, приватні фірми : інноваційне підприємництво
Дашевська, Т. Ш.
Маркетингове обгрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності / Т. Ш. Дашевська, В. В. Косюга // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 6 (85). – С. 117-123.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств : приватне підприємництво, приватні фірми : інноваційне підприємництво