- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фортунська, Ольга Миколаївна - Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту
Микрофиша
Автор: Фортунська, Ольга Миколаївна
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту : кваліфікаційна робота бакалавра
Branding as a form of increasing consumer loyalty in the management system
2023 г.
ISBN отсутствует
Автор: Фортунська, Ольга Миколаївна
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту : кваліфікаційна робота бакалавра
Branding as a form of increasing consumer loyalty in the management system
2023 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 7133
Фортунська, Ольга Миколаївна.
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту = Branding as a form of increasing consumer loyalty in the management system : кваліфікаційна робота бакалавра / О. М. Фортунська. – Одеса, 2023. – 62 с.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 7133
Фортунська, Ольга Миколаївна.
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту = Branding as a form of increasing consumer loyalty in the management system : кваліфікаційна робота бакалавра / О. М. Фортунська. – Одеса, 2023. – 62 с.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.