- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шамугія, Давід Кахайович - Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту
Микрофиша
Автор: Шамугія, Давід Кахайович
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту : кваліфікаційна робота бакалавра
Branding as a form of increasing customer loyalty in the management systems
2023 г.
ISBN отсутствует
Автор: Шамугія, Давід Кахайович
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту : кваліфікаційна робота бакалавра
Branding as a form of increasing customer loyalty in the management systems
2023 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 7136
Шамугія, Давід Кахайович.
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту = Branding as a form of increasing customer loyalty in the management systems : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. К. Шамугія. – Одеса, 2023. – 61 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 7136
Шамугія, Давід Кахайович.
Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту = Branding as a form of increasing customer loyalty in the management systems : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. К. Шамугія. – Одеса, 2023. – 61 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.