- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Педан, Марина Леонідовна - Визначення базових елементів стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємств...
Нет экз.
Статья
Автор: Педан, Марина Леонідовна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Визначення базових елементів стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємств...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Педан, Марина Леонідовна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Визначення базових елементів стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємств...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Педан, Марина Леонідовна.
Визначення базових елементів стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах розвитку інтеграційних процесів / М. Л. Педан // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 62-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, кон'юктура, торговельно-промисловий цикл, розвиток господарської інфраструктури, економічне зростання
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : маркетинг
Педан, Марина Леонідовна.
Визначення базових елементів стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності підприємства в умовах розвитку інтеграційних процесів / М. Л. Педан // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 62-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, кон'юктура, торговельно-промисловий цикл, розвиток господарської інфраструктури, економічне зростання
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : маркетинг