- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гайворонська, Інна Віталіївна - Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств / І. В. Гайворонська // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 132-135.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : реклама и брендинг
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств / І. В. Гайворонська // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 132-135.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : в целом : маркетинг : реклама и брендинг