- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кіріліна, Марина Андріївна - Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кіріліна, Марина Андріївна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кіріліна, Марина Андріївна.
Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів / М. А. Кіріліна // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 151-152.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист : збирання інформації про товари та послуги
Кіріліна, Марина Андріївна.
Оцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачів / М. А. Кіріліна // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 151-152.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист : збирання інформації про товари та послуги