- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Садченко, Олена Василівна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада ...: Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна.
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку / О. В. Садченко // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 161-164.
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : діджитал-маркетинг
Садченко, Олена Василівна.
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку / О. В. Садченко // Матеріали 76-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університета ім. І.І. Мечникова (24–26 листопада 2021 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2021. – С. 161-164.
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : діджитал-маркетинг