- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Агєєв, Євген Якович - Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань)
Книга
Автор: Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб.
Издательство: Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2
Автор: Агєєв, Євген Якович
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб.
Издательство: Новий Світ-2000, 2022 г.
ISBN 978-966-418-053-2
Книга
195 23912
Агєєв, Євген Якович.
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. – Львів : Новий Світ-2000, 2022. – 493 с. : табл.
Авт. на обкл. не зазнач. – Бібліогр: с. 492-493 (29 назв).
ISBN 978-966-418-053-2.
Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін “Маркетинг”, “Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг" "Інфраструктура товарного ринку” і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства, тобто: основи маркетингу, менеджмент, товарну та цінову політики, комунікаційні системи та аспекти промислового маркетингу, з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Навчальний посібник призначений для студентів і спеціалістів, що працюють у сфері маркетингової діяльності та усіх, кого цікавлять питання ринкової діяльності.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
1691669 ОФ
1691737 Ф 2
1691738 Ф 2
1691739 Ф 2
1691740 Ф 2
195 23912
Агєєв, Євген Якович.
Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. – Львів : Новий Світ-2000, 2022. – 493 с. : табл.
Авт. на обкл. не зазнач. – Бібліогр: с. 492-493 (29 назв).
ISBN 978-966-418-053-2.
Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін “Маркетинг”, “Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг" "Інфраструктура товарного ринку” і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства, тобто: основи маркетингу, менеджмент, товарну та цінову політики, комунікаційні системи та аспекти промислового маркетингу, з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Навчальний посібник призначений для студентів і спеціалістів, що працюють у сфері маркетингової діяльності та усіх, кого цікавлять питання ринкової діяльності.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
1691669 ОФ
1691737 Ф 2
1691738 Ф 2
1691739 Ф 2
1691740 Ф 2