- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Каніщенко, Олена Леонідівна - Міжнародний маркетинг
Книга
Автор: Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг : теорія і господарські ситуації
Издательство: Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Автор: Каніщенко, Олена Леонідівна
Міжнародний маркетинг : теорія і господарські ситуації
Издательство: Кондор, 2022 г.
ISBN 966-622-144-6
Книга
195 23913
Каніщенко, Олена Леонідівна.
Міжнародний маркетинг : теорія і господарські ситуації : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., перероб. – Київ : Кондор, 2022. – 149 с. : рис., табл.
Бібліогр. : с. 143-144 (47 назв).
ISBN 966-622-144-6.
Систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії практичних прийомів і методів функціонування компанії на зарубіжних ринках. Значну увагу приділено аналізові середовища міжнародного бізнесу, формуванню міжнародних маркетингових стратегій, проблемам оцінки конкурентних позицій, технології маркетингової діяльності та особливостям поведінки суб’єктів міжнародної діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вищих закладів освіти.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1691679 Читальный зал
1691741 Ф 2
1691742 Ф 2
1691743 Ф 2
1691744 Ф 2
195 23913
Каніщенко, Олена Леонідівна.
Міжнародний маркетинг : теорія і господарські ситуації : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид., перероб. – Київ : Кондор, 2022. – 149 с. : рис., табл.
Бібліогр. : с. 143-144 (47 назв).
ISBN 966-622-144-6.
Систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії практичних прийомів і методів функціонування компанії на зарубіжних ринках. Значну увагу приділено аналізові середовища міжнародного бізнесу, формуванню міжнародних маркетингових стратегій, проблемам оцінки конкурентних позицій, технології маркетингової діяльності та особливостям поведінки суб’єктів міжнародної діяльності. Для студентів економічних спеціальностей вищих закладів освіти.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1691679 Читальный зал
1691741 Ф 2
1691742 Ф 2
1691743 Ф 2
1691744 Ф 2