- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Квілінський, Олексій Станіславович - Напрями автоматизації управління на підприємствах промисловості: проблеми та перспективи
Нет экз.
Статья
Автор: Квілінський, Олексій Станіславович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Напрями автоматизації управління на підприємствах промисловості: проблеми та перспективи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Квілінський, Олексій Станіславович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Напрями автоматизації управління на підприємствах промисловості: проблеми та перспективи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Квілінський, Олексій Станіславович.
Напрями автоматизації управління на підприємствах промисловості: проблеми та перспективи / О. С. Квілінський // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 1 (74). – С. 59-65.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : промислові, виробничі системи : промислові підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : організація збуту : обслуговування клієнтів (покупців) : автоматизація управління взаємовідносинами з клієнтами
Квілінський, Олексій Станіславович.
Напрями автоматизації управління на підприємствах промисловості: проблеми та перспективи / О. С. Квілінський // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 1 (74). – С. 59-65.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : промислові, виробничі системи : промислові підприємства
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : організація збуту : обслуговування клієнтів (покупців) : автоматизація управління взаємовідносинами з клієнтами