- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Базецька, Ганна Ігорівна - Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Базецька, Ганна Ігорівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Базецька, Ганна Ігорівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Базецька, Ганна Ігорівна.
Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг / Г. І. Базецька, Н. Л. Кусик, С. В. Багдікян // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 3 (68). – С. 50-57.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва : чинники ціноутворення, економічна основа ціноутворення
Базецька, Ганна Ігорівна.
Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг / Г. І. Базецька, Н. Л. Кусик, С. В. Багдікян // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 3 (68). – С. 50-57.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : послуги, сфера послуг, третинний сектор
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва : чинники ціноутворення, економічна основа ціноутворення