- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жалінська, Ірина Володимирівна - Застосування коучингу в розробленні реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Жалінська, Ірина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Застосування коучингу в розробленні реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Жалінська, Ірина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Застосування коучингу в розробленні реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Жалінська, Ірина Володимирівна.
Застосування коучингу в розробленні реклами / І. В. Жалінська, І. І. Поливанюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 7 (72). – С. 110-114.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы маркетингового анализа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами
Ключевые слова = коучинг
Жалінська, Ірина Володимирівна.
Застосування коучингу в розробленні реклами / І. В. Жалінська, І. І. Поливанюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 7 (72). – С. 110-114.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методы маркетингового анализа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами
Ключевые слова = коучинг