- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Іщенко, Олена - Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих "Т...
Нет экз.
Статья
Автор: Іщенко, Олена
Діалог: медіа-студії: Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих "Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Іщенко, Олена
Діалог: медіа-студії: Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих "Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іщенко, Олена.
Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих "ТСН" Святослава Гринчука та Наталії Островськой) / О. Іщенко // Діалог: медіа-студії. – 2022. – Вип.28. – С. 98-120.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : теорії та напрямки етики : суть моралі, категорії моралі : моральне судження, моральна оцінка : моральні цінності, стандарти : репутація, імідж, престиж
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : мовні ЗМІ, радіомовлення і телебачення в якості засобів масової комунікації
Ключевые слова = биословарь-журналисты
Іщенко, Олена.
Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих "ТСН" Святослава Гринчука та Наталії Островськой) / О. Іщенко // Діалог: медіа-студії. – 2022. – Вип.28. – С. 98-120.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : теорії та напрямки етики : суть моралі, категорії моралі : моральне судження, моральна оцінка : моральні цінності, стандарти : репутація, імідж, престиж
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : мовні ЗМІ, радіомовлення і телебачення в якості засобів масової комунікації
Ключевые слова = биословарь-журналисты