- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Капінус, Лариса Василівна - Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою
Нет экз.
Статья
Автор: Капінус, Лариса Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Капінус, Лариса Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Капінус, Лариса Василівна.
Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, С. Бакуліна // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 3 (76). – С. 98-103.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : теорія споживчого (економічного) вибору
Ключевые слова = нейромаркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист
Капінус, Лариса Василівна.
Інтеграція поведінкової економіки з маркетинговою наукою / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, С. Бакуліна // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 3 (76). – С. 98-103.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : теорія споживчого (економічного) вибору
Ключевые слова = нейромаркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист