- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубан, В. В. - Сучасні тенденції цифрового маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Рубан, В. В.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сучасні тенденції цифрового маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Рубан, В. В.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Сучасні тенденції цифрового маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Рубан, В. В.
Сучасні тенденції цифрового маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 3 (76). – С. 120-125.
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг
Рубан, В. В.
Сучасні тенденції цифрового маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 3 (76). – С. 120-125.
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг