- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сахно, Ірина Володимирівна - Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підариємств ресторанного господарства
Нет экз.
Статья
Автор: Сахно, Ірина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підариємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сахно, Ірина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підариємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сахно, Ірина Володимирівна.
Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підариємств ресторанного господарства / І. В. Сахно, М. О. Чесник // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 4 (77). – С. 81-86.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : маркетинг в ресторанном бизнесе
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми співробітництва між підприємствами : об'єднання підприємств за галузями промисловості
Сахно, Ірина Володимирівна.
Теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підариємств ресторанного господарства / І. В. Сахно, М. О. Чесник // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 4 (77). – С. 81-86.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : маркетинг в ресторанном бизнесе
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми співробітництва між підприємствами : об'єднання підприємств за галузями промисловості