- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах
Нет экз.
Статья
Автор:
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор:
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах / О. М. Данкеєва // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 1 (66). – С. 55-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : мережа роздрібної торгівлі
Ключевые слова = мерчандайзинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист : збирання інформації про товари та послуги : збирання відгуків споживачів
Аналіз перцепції споживачами простору мерчандайзингу в роздрібних торговельних мережах / О. М. Данкеєва // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 1 (66). – С. 55-58.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : мережа роздрібної торгівлі
Ключевые слова = мерчандайзинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : інформація для споживача: інформація від імені споживача та на його захист : збирання інформації про товари та послуги : збирання відгуків споживачів