- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бєлєнкова, О. Ю. - Геопросторовий маркетинг як складова девелопменту нерухомості та вибору територій забудови
Нет экз.
Статья
Автор: Бєлєнкова, О. Ю.
Містобудування та територіальне планування: Геопросторовий маркетинг як складова девелопменту нерухомості та вибору територій забудови
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бєлєнкова, О. Ю.
Містобудування та територіальне планування: Геопросторовий маркетинг як складова девелопменту нерухомості та вибору територій забудови
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бєлєнкова, О. Ю.
Геопросторовий маркетинг як складова девелопменту нерухомості та вибору територій забудови / О. Ю. Бєлєнкова, О. В. Філіппов // Містобудування та територіальне планування. – 2022. – Вип.81. – С. 23-32.
Бєлєнкова, О. Ю.
Геопросторовий маркетинг як складова девелопменту нерухомості та вибору територій забудови / О. Ю. Бєлєнкова, О. В. Філіппов // Містобудування та територіальне планування. – 2022. – Вип.81. – С. 23-32.