- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Беззубова, І. - Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління
Нет экз.
Статья
Автор: Беззубова, І.
Історичний досвід і сучасність: Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Беззубова, І.
Історичний досвід і сучасність: Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Беззубова, І.
Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління / І. Беззубова, В. П. Кубко // Історичний досвід і сучасність. – 2020. – Вип.39: Матеріали XXVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти. – С. 82-87.
Ключевые слова = реклама
Беззубова, І.
Соціальна реклама як складова інформаційного механізму державного управління / І. Беззубова, В. П. Кубко // Історичний досвід і сучасність. – 2020. – Вип.39: Матеріали XXVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти. – С. 82-87.
Ключевые слова = реклама