- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Панасенко, Олексій Борисович - Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних м...
Электронный ресурс
Автор: Панасенко, Олексій Борисович
Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних м...
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Панасенко, Олексій Борисович
Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних м...
2021 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Панасенко, Олексій Борисович.
Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних мереж [Електронний ресурс] / О. Б. Панасенко, Т. П. Хлівнюк. – Дніпро, 2021. – С. 27-34.
Окр. відб.: Грані: наук.-теорет. альм. Т. 24, № 1 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36813, вільний (дата звернення: 28.11.2023) . – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15421/172103.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : громадська думка, політична гласність, зв’язки з громадськістю, пропаганда
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : тактика рекламування, привернення уваги, інформативна реклама, приваблювання, розхвалювання, зваблювання, авторитарні форми рекламування, нав`язування, примушування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : політична реклама
Ключевые слова = биословарь-политологи
ОФ - 1 экз.
ЕР
Панасенко, Олексій Борисович.
Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних мереж [Електронний ресурс] / О. Б. Панасенко, Т. П. Хлівнюк. – Дніпро, 2021. – С. 27-34.
Окр. відб.: Грані: наук.-теорет. альм. Т. 24, № 1 . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36813, вільний (дата звернення: 28.11.2023) . – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15421/172103.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : громадська думка, політична гласність, зв’язки з громадськістю, пропаганда
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : тактика рекламування, привернення уваги, інформативна реклама, приваблювання, розхвалювання, зваблювання, авторитарні форми рекламування, нав`язування, примушування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : політична реклама
Ключевые слова = биословарь-политологи
ОФ - 1 экз.