- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайковська, Марина Петрівна - Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Электронный ресурс
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Чайковська, Марина Петрівна.
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. П. Чайковська, О. О. Шкеда. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2023. – С. 302-305.
Окр. відб.: Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 квіт. 2023 р.). Т. 1. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36970, вільний (дата звернення 22.12.2023) . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
ЕР
Чайковська, Марина Петрівна.
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / М. П. Чайковська, О. О. Шкеда. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2023. – С. 302-305.
Окр. відб.: Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 квіт. 2023 р.). Т. 1. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36970, вільний (дата звернення 22.12.2023) . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.