- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайковська, Марина Петрівна - Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
Электронный ресурс
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
Издательство: КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій
Издательство: КНЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Чайковська, Марина Петрівна.
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій [Електронний ресурс] / М. П. Чайковська, М. А. Стрельченко. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 409-411.
Окр. відб.: Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 20 жовт. 2023 р.) . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36995, вільний (дата звернення 22.12.2023) . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
ЕР
Чайковська, Марина Петрівна.
Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій [Електронний ресурс] / М. П. Чайковська, М. А. Стрельченко. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 409-411.
Окр. відб.: Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 20 жовт. 2023 р.) . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/36995, вільний (дата звернення 22.12.2023) . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.