- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кузнецова, М. Д. - Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кузнецова, М. Д.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 ...: Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кузнецова, М. Д.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 ...: Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кузнецова, М. Д.
Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи / М. Д. Кузнецова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 287-290.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : шляхи збуту : франчайзинг
Кузнецова, М. Д.
Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи / М. Д. Кузнецова // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 287-290.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : економічні аспекти торгівлі : продаж : шляхи збуту : франчайзинг