- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черненко, Д. І. - Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність / Д. І. Черненко#SOURCE#. – 221-223.
Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність / Д. І. Черненко#SOURCE#. – 221-223.