- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черненко, Д. І. - Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Черненко, Д. І.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 ...: Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черненко, Д. І.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 ...: Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність / Д. І. Черненко // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2023. – С. 221-223.
Черненко, Д. І.
Вплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможність / Д. І. Черненко // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2023. – С. 221-223.