- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шкеда, Олександр Олександрович - Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу
Диссертация
Автор: Шкеда, Олександр Олександрович
Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу : дис. ... д-ра філософії
2024 г.
ISBN отсутствует
Автор: Шкеда, Олександр Олександрович
Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу : дис. ... д-ра філософії
2024 г.
ISBN отсутствует
Диссертация
ДИС 4217
Шкеда, Олександр Олександрович.
Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу : дис ... д-ра філософії : [спец.] 073 "Менеджмент" / О. О. Шкеда. – Одеса, 2024. – 248 с.
Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37973, вільний (дата звернення: 15.04.2024) . – Наявна електрон. копія друк. вид.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : дисертації - управління, менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : дисертації - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1693625 ОФ
ДИС 4217
Шкеда, Олександр Олександрович.
Управління рефлексивними інструментами в сучасних стратегіях маркетингу впливу : дис ... д-ра філософії : [спец.] 073 "Менеджмент" / О. О. Шкеда. – Одеса, 2024. – 248 с.
Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37973, вільний (дата звернення: 15.04.2024) . – Наявна електрон. копія друк. вид.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : дисертації - управління, менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : дисертації - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1693625 ОФ