- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Липчук, Василь Васильович - Маркетингові дослідження
Книга
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетингові дослідження
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2016 г.
ISBN 978-617-574-037-8
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетингові дослідження
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2016 г.
ISBN 978-617-574-037-8
Книга
195 23974
Липчук, Василь Васильович.
Маркетингові дослідження / В. В. Липчук, Л. П. Погребняк. – Львів : Магнолія-2006, 2016. – 347 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 340-341 (31 назва).
ISBN 978-617-574-037-8.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
з фонду екологічного університету
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
е299646 ОФ
е299644 Ф 5
195 23974
Липчук, Василь Васильович.
Маркетингові дослідження / В. В. Липчук, Л. П. Погребняк. – Львів : Магнолія-2006, 2016. – 347 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 340-341 (31 назва).
ISBN 978-617-574-037-8.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
з фонду екологічного університету
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
е299646 ОФ
е299644 Ф 5