- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Іванова, Олена Андріївна - Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму
Нет экз.
Статья
Автор: Іванова, Олена Андріївна
Діалог: медіа-студії: Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Іванова, Олена Андріївна
Діалог: медіа-студії: Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іванова, Олена Андріївна.
Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму / О. А. Іванова // Діалог: медіа-студії. – 2021. – Вип.27. – С. 52-82.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-журналисты
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія
Іванова, Олена Андріївна.
Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму / О. А. Іванова // Діалог: медіа-студії. – 2021. – Вип.27. – С. 52-82.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-журналисты
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія