- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щербак, О. В. - Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
Нет экз.
Статья
Автор: Щербак, О. В.
Записки з українського мовознавства: Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербак, О. В.
Записки з українського мовознавства: Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербак, О. В.
Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. – 2020. – Вип.27. – С. 282-290.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : прикладна лінгвістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
Щербак, О. В.
Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. – 2020. – Вип.27. – С. 282-290.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : прикладна лінгвістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами