- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Криворучко, В. В. - До питання про умови договору про надання рекламних послуг
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Криворучко, В. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: До питання про умови договору про надання рекламних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Криворучко, В. В.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: До питання про умови договору про надання рекламних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Криворучко, В. В.
До питання про умови договору про надання рекламних послуг / В. В. Криворучко // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 97-102.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : обсяг та розповсюдження реклами : обсяг, повторення та тривалість реклами : дні реклами окремих товарів та послуг
Криворучко, В. В.
До питання про умови договору про надання рекламних послуг / В. В. Криворучко // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 97-102.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : обсяг та розповсюдження реклами : обсяг, повторення та тривалість реклами : дні реклами окремих товарів та послуг