- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Замосенчук, В. С. - Брендинг територій. Підходи до визначення і формування в Україні
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Замосенчук, В. С.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Брендинг територій. Підходи до визначення і формування в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Замосенчук, В. С.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Брендинг територій. Підходи до визначення і формування в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Замосенчук, В. С.
Брендинг територій. Підходи до визначення і формування в Україні / В. С. Замосенчук // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 249-252.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Замосенчук, В. С.
Брендинг територій. Підходи до визначення і формування в Україні / В. С. Замосенчук // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 249-252.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг