- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Плетень, В. А. - Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його тран...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Плетень, В. А.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його тр...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Плетень, В. А.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його тр...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Плетень, В. А.
Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його трансформації під час війни / В. А. Плетень // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 274-278.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : історія економічних теорій, доктрин, догм : релігійні економічні доктрини
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Плетень, В. А.
Використання інструментів маркетингу при дослідженні феномену релігії в сучасну добу та його трансформації під час війни / В. А. Плетень // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 274-278.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : історія економічних теорій, доктрин, догм : релігійні економічні доктрини
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг