- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сапіга, Софія Миколаївна - Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагметованої людини
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Сапіга, Софія Миколаївна
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагметованої людини
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сапіга, Софія Миколаївна
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 ...: Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагметованої людини
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Сапіга, Софія Миколаївна.
Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагметованої людини / С. М. Сапіга // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 285-288.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя
Сапіга, Софія Миколаївна.
Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагметованої людини / С. М. Сапіга // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (23-25 квіт. 2024 р., м. Одеса) : присвяч. 159-й річниці ун-ту / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2024. – С. 285-288.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання : економічний стан, розвиток господарської структури, економічне зростання України : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя