- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Менвей, Чжан - Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
Нет экз.
Статья
Автор: Менвей, Чжан
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Менвей, Чжан
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Менвей, Чжан.
Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал / Ч. Менвей // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2023. – Т.28, вип. 1 (27). – С. 35-47.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : семантика української мови
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : споживачі реклами, цілі рекламування
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Менвей, Чжан.
Іменник у тексті освітньої реклами: змістова роль та впливовий потенціал / Ч. Менвей // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2023. – Т.28, вип. 1 (27). – С. 35-47.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : семантика української мови
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : споживачі реклами, цілі рекламування
Предметні рубрики = Електронний ресурс