- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Семененко, Олександра - Реклама як форма масової комунікації
Нет экз.
Статья
Автор: Семененко, Олександра
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Семененко, Олександра
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Семененко, Олександра.
Реклама як форма масової комунікації / О. Семененко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2023. – Т.28, вип. 1 (27). – С. 72-81.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Семененко, Олександра.
Реклама як форма масової комунікації / О. Семененко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2023. – Т.28, вип. 1 (27). – С. 72-81.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
Предметні рубрики = Електронний ресурс