- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Электронный ресурс
Автор: Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Издательство: Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Издательство: Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЕР
Садченко, Олена Василівна.
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив [Електронний ресурс] / О. В. Садченко. – Хмельницький : Гельветика, 2024. – С. 87–93.
Окр. відб.: Сталий розвиток економіки. № 3(50). – Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39266 , вільний (дата звернення: 26.09.2024) . – DOI https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-14 . – Назва з тит. екрана. – Бібліогр.: с. 92-93.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : особливі питання ринку та торгівлі в сільському господарстві
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
ЕР
Садченко, Олена Василівна.
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив [Електронний ресурс] / О. В. Садченко. – Хмельницький : Гельветика, 2024. – С. 87–93.
Окр. відб.: Сталий розвиток економіки. № 3(50). – Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39266 , вільний (дата звернення: 26.09.2024) . – DOI https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-14 . – Назва з тит. екрана. – Бібліогр.: с. 92-93.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : особливі питання ринку та торгівлі в сільському господарстві
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.