- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Sadchenko, Olena V. - The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in...
Электронный ресурс
Автор: Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in...
Издательство: ДКС центр, 2024 г.
ISBN отсутствует
Автор: Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in...
Издательство: ДКС центр, 2024 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in the context of sustainable development [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Дніпро : ДКС центр, 2024. – P. [1-19].
Окр. відб.: Ефективна економіка. № 1 . – Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39267 , вільний (дата звернення: 26.09.2024) . – DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.7 . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : матеріально-технічне забезпечення, закупівля : економічна логістика
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.
Sadchenko, Olena V.
The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in the context of sustainable development [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Дніпро : ДКС центр, 2024. – P. [1-19].
Окр. відб.: Ефективна економіка. № 1 . – Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39267 , вільний (дата звернення: 26.09.2024) . – DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.7 . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : матеріально-технічне забезпечення, закупівля : економічна логістика
Ключевые слова = биословарь-экономисты
ОФ - 1 экз.